GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

گوشی D980 از کمپانی سامسونگ که دو سیم کارته و دارای صفحه نمایشی

 گوشی  D980 از کمپانی سامسونگ که دو سیم کارته و دارای صفحه نمایشی تماماً لمسی است  به طور رسمی در روسیه معرفی شد. این دارای گوشی کلید های کم  و صفحه نمایش لمسی  QVGAبزرگ 2.6 اینچی است . این محصول شبیه به  F480  به نظر می رسد  اما دو سیم کارته است  

سایر ویژگی های آن عبارتند از:

·         قابلیت رادیویی GSM/GPRS/EDGE (900/1800/1900مگاهرتز) سه بانده

·         بلوتوث2.0  به همراه پشتیبانی از قابلیت اتصال EDR

·          دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلاش

·         مدیا پلیر

·         رادیوی FM

·         قابلیت نمایش فایلهای آفیس

·         و قطعه کارت حافظه microSD

·         نداشتن قابلیت پشتیبانی 3G ( ازآنجاییکه این سیستم هنوز در روسیه رایج نیست بعید است فقدان آن بر فروش این گوشی تاثیر بگذارد)

دوربین  عالی و دو سیم کارته بودن از جنبه های مثبت این محصول است . UI  TouchWiz  آن کاربردی آسان داشته و بنابراین تنها ضعف  این محصول  یعنی نداشتن 3G  را می پوشاند ، حداقل تا زمانی که این محصول به سایر بخشهای اروپا وارد نشود .

صفحه نمایش لمسی برای سری N نوکیا

Devinder Kishore‏‏ از کمپانی Nokia India اظهار داشت: این کمپانی  شمار زیادی ازگوشی های دارای صفحه نمایش لمسی را آماده عرضه به بازار دارد . گوشی مدلN97   اوایل سال 2009 روانه بازار خواهد شد. این کمپانی تصمیماتی هم در مورد یک گوشی ارتباط دهنده مفهومی از سری E گرفته است که دارای صفحه نمایش لمسی است.  

حضور گوشی XpressMusic 5800 نیز راه را برای این کمپانی هموار نموده و  به رفع نقاط ضعف سیستم عامل  S60 Touch کمک کرده است، پیش از آنکه  این سیستم عامل روی گوشی های جدید وارد شود

با سلام

من چند مدتی رو به ترکیه رفته بودم تا مراحل اخر گرین کارتم رو انجام بدم اگه ناراحت شدین شرمنده.