GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

تولید گوشی تلفن همراه در کشور غیرممکن است

گروه خبریtazeha : به نقل از موبنا نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : تولید گوشی تلفن همراه در ایران با توجه به حرکت رو به گسترش تکنولوژی این کالا در جهان غیرممکن است .

سید مصطفی سیدهاشمی گفت: تکنولوژی ساخت گوشی تلفن همراه در حال گسترش است و ایران قادر نخواهد بود با این تکنولوژی روز جهان رقابت کند.
وی اظهار داشت : تنها راه تولید گوشی تلفن همراه در کشور جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه است که قاچاق گوشی تلفن همراه مانع این حرکت می شود.
به گفته وی ، نیازی به خود کفایی در صنعت گوشی تلفن همراه در کشور نیست و سیاست خود کفایی در زمینه تولید برخی از کالا ها اشتباه است.

وی در خصوص سرویس دهی اپراتور اظهار داشت : به عنوان نمونه اپراتور دوم به تعهدات خود در حوزه واگذاری سیم کارت ها عمل کرده، اما در زمینه سرویس دهی به مشترکان خود توجه نداشته است.
سید هاشمی به مشکل زیر ساخت های اپراتور ها در کشور اشاره کرد و گفت : عدم هماهنگی بین اپراتور اول و دوم ،نبود رقابت سالم ، عدم پیش بینی مشکلات در خصوص واگذاری سیم کارت و ارائه سرویس دهی های محدود از جمله مشکلات اپراتور ها در ایران است.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : وزیر ارتباطات قرار بود امروز سه شنبه برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن به این کمیسیون برود اما آمدن محمد سلیمانی به سه شنبه هفته آینده موکول شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد