GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

GSM & IT AND SOFTWARES

نشریه تازه ها

تصالات سریعترین اپراتور جهان در رشد تعداد مشترک شد

گروه خبری tazeha : به نقل از ICTna شرکت ارتباطات راه دور امارات، اتصالات، که به تازگی عنوان اولین اپراتور تلفن همراه جهان که سریعترین رشد در زمینه جذب تعداد مشترک را به دست آورده است، طی سه ماهه نخست سال جاری 24.2 میلیون کاربر را در 16 بازار تجاری خود در خاورمیانه، آفریقا و آسیا جذب کرده است و در این سه ماهه با 106.4 درصد رشد در مقایسه با سه ماهه پیش از آن توانست مقام نخست اپراتورهای جهان را از نظر رشد تعداد کاربر بدست آورد.

در رتبه بندی اپراتورهای جهان از نظر جذب تعداد کاربر، zain کویت که در هفت کشور خاورمیانه و 14 کوشر آفریقایی خدمات ارائه می دهد مقام دوم را بدست آورده است. Zain با رشد 70.31 درصدی تعداد کاربران در این دوره به 32.9 میلیون مشترک دست یافت.

رشد قوی در بازار خانگی و همچنین در کشورهای مصر و عربستان به پیش بردن اتصالات به جلو کمک کرد تا به عنوان سریعترین اپراتور تلفن همراه در زمینه جذب مشترک دست یابد.

اتصالات اواخر سال گذشته 15.97 درصد از سهام Exceldomindo اندونزی که 13 میلیون مشترک دارد را خرید.

در پایان ماه مارس فایننشال تایمز ارزش اتصالات را 142.1 میلیارد درهم اعلام کرد و این شرکت را در رتبه 219 بزرگترین شرکت های جهان و بزرگترین شرکت مخابراتی در خاورمیانه و آفریقا قرار داد.

چهار شرکت دیگر پس از اتصالات به ترتیب Zain، SK Telecom، تله کام مالزی و SingTel Mobile هستند.

اپراتورهای در بازارهای نوظهور از مزایای نرخ بالای رشد استفاده می کنند و اپراتورهای SingTel، تله کام مالزی، تله کام استرالیا، MTN و وودافون شاهد نرخ رشد سالانه بیش از 40 درصد در تعداد مشترکان در سه ماهه نخست سال 2008 بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد